יום שלישי, 5 באוגוסט 2014

סקירה כללית של בריכות מתועשות

בריכות מתועשות הינן בריכות שחייה מסוג מתקדם המתוכננות ונבנות באמצעות טכנולוגיה חדשנית. בריכות השחייה המתועשות נבנות בתוך זמן קצר ובקלות יחסית לבריכות הבטון המוכרות, באמצעות ייצוב פאנלים ייחודיים העמידים בתזוזות הקרקע השונות.
תודות לטכנולוגיה החדשנית, הפאנלים המיוחדים יכולים לשמור על שלד הבריכה למשך שנים רבות ללא בלאי וללא פגמים.

תהליך הבנייה של בריכה מתועשת מבוצע בבית הלקוח ואורך לא יותר מעשרה ימי עבודה בלבד. בניית הבריכה מבוצעת על ידי אנשי מקצוע, מהנדסים ומתכננים מנוסים בתחום בניית הבריכות. הטכנולוגיה הייחודית של בניית בריכות מתועשות מוזילה רבות את עלויות הבנייה, מקצרת את משך תקופת הבנייה ומאפשרת לרבים ליהנות מבריכות איכותיות במחירים נוחים.

בריכה מתועשת ביתית


יתרונן הגדול של הבריכות המתועשות הוא בהתאמה האישית המאפשרת שמירה מקסימלית על שלד הבריכה ובנייתה בכל גודל, צורה ומידה הדרושים ללקוח. רכיבי הבריכה מיוצרים כבר במפעל כך שניתן ליהנות מתהליך בנייה נקי, פשוט ומהיר ללא לכלוך והרס בגינה או בשטח הקיים בבית הלקוח.

חומרי הגלם ואופן הייצור


קירות הבריכה המתועשת מיוצרים במפעל במידות משתנות על פי הזמנה אישית או על פי דגמי חברה. המידות המיוצרות במפעל מחויבות להיות מדויקות על מנת שהבריכה תיבנה באופן המקצועי ביותר. הקירות מיוצרים פנלים מפלדה מגולוונת ומצופים ביריעת איטום מויניל או P.V.C. הפלדה המגולוונת מיוצרת בקנדה ועמידה בפני תזוזות קרקע, רעידות אדמה, תהליכי בלאי ושחיקה ועוד. ישנם חיקויים לבריכות המתועשות אולם רק הבריכות העשויות קירות פלדה הינן עמידות בתנאי הקרקע האזוריים.

בריכות מתועשות


הבריכות המתועשות אמנם קיימות כבר מעל ל-30 שנה אולם רק לאחרונה פותחו והחלו מיוצרות באמצעות הטכניקות הייחודיות המאפשרות את קיצור משך זמן הבנייה והוזלת העלויות באופן קיצוני.

איטום הבריכה


מתבצע באמצעות יריעת ויניל או P.V.C. יריעות אלו מאופיינות בשכבות הגנה מפני דהייה. היריעות נחשבות לחומר הגלם העמיד בעולם ומיוצרות בספרד. גם יריעות אלו כבר מצאו לעצמן חיקויים ולכן חשוב להקפיד כי הייצור הינו אכן מקורי.
מפרט טכני של הבריכה

בריכות מתועשות נבנות מקירות פלדה ברוחב של לא פחות מ-1.80 מטר, כאשר הצמדת הקירות יוצרים את צורת הבריכה הכללית. רצפת הבריכה יצוקה מבטון אולם מעליו מונחות שכבות להגנה על הבריכה. מעל שכבות ההגנה מונחת שכבת ויניל או P.V.C כאשר יש להעדיף את שכבת ה-P.V.C המצטיינת בעמידותה ביחס לשכבת ה-P.V.C.

התאמת בריכה מתועשת לבית


מחירים


בריכות מתועשות מצטיינות במחירים נוחים לרוכשים. בשל עלויות ההתקנה הנמוכות ניתן ליהנות ממחירים זולים יחסית המותאמים לצרכי הלקוח. ברוב המקרים מדובר בבריכות במחירים של 55,000 שקלים אולם ישנן כמובן, בריכות זולות ויקרות יותר.

בריכה מתועשת


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה