יום רביעי, 28 באוגוסט 2013

כיצד לשמור על ביטחונכם של הילדים בבריכה?

מדי שנה ילדים רבים נפצעים בתאונות הקשורות לבריכות שחיה. כיצד ניתן לשמור על הילדים מפני סכנת טביעה - את כל התשובות תוכלו למצוא במאמר שלפניכם.


בשנים האחרונות ניתן למצוא בבתים פרטיים רבים בריכות שחייה בהן הילדים יכולים ליהנות ולבלות בחופשות. אמנם החופש הגדול הסתיים, אבל מזג האוויר בישראל עדיין מאפשר לילדים לבלות בבריכת השחייה גם בחופשת סוכות. חשוב לזכור! גם אם הילד עבר קורס שחייה פירוש הדבר שלא ניתן להשאירו לבד בבריכת השחייה אלא יש לגלות אחריות.

בתור הורים יש לנו אחריות כלפי הילדים שלנו ולכן יש להביא בחשבון כי ילדים זקוקים להשגחה מיוחדת. כך למשל, אם מדובר בילדים קטנים הזקוקים לציוד עזר יש לרכוש עבורם מצופים לבריכה המוגדרים כציוד בטיחות. בשנים האחרונות בריכות פרטיות נחשבות לפופולאריות במיוחד אבל יחד עם זאת יש לשמור על ביטחונם של הילדים.

בניית גדר

השאלה כיצד לשמור על ביטחונם של הילדים היא שאלה המטרידה הורים רבים. כפי שנאמר קודם לכן, השארת ילדים לבד בבריכה אינה אופציה המתקבלת על הדעת. בייחוד כאשר יש ילדים קטנים בבית, גדר המונעת מהילדים גישה לבריכה היא פתרון יעיל למדי. כמו כן, כדאי גם לחשוב על רכישת כיסוי לבריכה כאשר היא לא בשימוש. כמו כן, כאשר משתמשים בכיסוי יש לשמור עליו שיהיה סגור כך שלאף אחד לא תהיה גישה לפתוח אותו.

כיצד למנוע החלקה בקרב ילדים

יש חשיבות רבה לשמור על ביטחונם של הילדים,כאשר אחד הדברים החשובים ביותר הוא להקפיד על מניעת החלקה בקרב ילדים. כולנו יודעים כי ילדים הם סקרנים ואוהבים לרוץ ממקום למקום,אך על מנת למנוע החלקה יש להתייעץ עם מתכנן בריכות לגבי השטח ההיקפי של הבריכה וכן בנוגע לעזרים נוספים לשמירה מפני החלקה. כמו כן אחת הדרכים לשמור על שטח נקי מסביב לבריכה הוא לא למקם מסביב שולחנות או כסאות סביב לבריכה כי כאשר מדובר בילדים כסאות עשויים להפוך במהרה למקפצה מאולתרת.

חשיבות תחזוקת הבריכה

ומה בנוגע לתחזוקת הבריכה? על מנת לשמור על ביטחונם של ילדים יש לתחזק את הבריכה בצורה הטובה ביותר זאת יש לעשות באמצעות איש מקצוע. בכל קיץ ניתן לראות בבריכות פרטיות יותר מדי חומרי חיטוי, אבל כמו בבישול כך בחיים לפעמים לא כדאי לשים יותר מדי דברים על מנת לקבל את התוצאה הרצויה. לרוב שימוש בחומר חיטוי בכמות גדולה עשוי ליצור פגיעה בקרב הילדים בבריכה.

שמיים בריכות שחייה מציעה מגוון פתרונות בטיחות לבריכה ביתית - כנסו לאתר

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה